Докторски дисертации:
1. М-р Хисен Согојева
04.05.2017 – ВОДОПАДИТЕ НА МИРУШЕ И НИВНОТО ВЛИЈАНИЕ ВО РАЗВОЈОТ НА ТУРИЗМОТ ВО KОСОВО – Кандидат: М-р Хисен Согојева
2. М-р Алберта Тахири
3. М-р Петрит Хасанај
4. М-р Беке Куќи
07.11.2017 – ПЕРСПЕКТИВАТА НА ТУРИСТИЧКИОТ РАЗВОЈ НА КОСОВО ВО РАМКИТЕ НА ЕВРОПСКИОТ ТУРИСТИЧКИ ПАЗАР – Кандидат: М-р Беке Куќи
5. М-р Исак Ајрули
6. М-р Фатбарда Јашари
7. М-р Дарко Блажевски
8. М-р Љубе Никлески
05.02.2018 – ЦАРИНСКA ЗАШТИТА НА ЗЕМЈОДЕЛСКО ПРЕХРАНБЕНИОТ СЕКТОР ВО РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА – Кандидат: М-р Љубе Никлески
9. М-р Гезим Шабани
10. М-р Сали Красничи
20.04.2018 – ОРГАНИЗАЦИСКАТА КУЛТУРА КАКО СОВРЕМЕНА ПАРАДИГМА ЗА УНАПРЕДУВАЊЕ НА ХОТЕЛСКАТА ПОНУДА – Кандидат: М-р Сали Красничи
11. М-р Бурим Гаши
12. М-р Ружди Кабаши
13. М-р Неџмие Кабаши
14. М-р Драгана Илиќ
21.11.2018 – МОЖНОСТИ ЗА РАЗВОЈ НА СЕЛЕКТИВНИ ВИДОВИ ТУРИЗМОТ ВО ЈУЖНА И ИСТОЧНА СРБИЈА – Кандидат: М-р Драгана Илиќ
15. М-р Михаел Ристески
02.05.2018 – ТУРИСТИЧКА ВАЛОРИЗАЦИЈА КАКО ОСНОВА НА УПРАВУВАЊЕТО СО ТУРИСТИЧКИОТ ПРОСТОР
16. М-р Фитим Мачани
Авторезиме MK
Avtorezime EN
17. М-р Арта Кадриу
27.06.2019 – МОЖНОСТИ ЗА РАЗВОЈ НА ТУРИЗМОТ ВО ПОЛОШКИОТ ПЛАНСКИ РЕГИОН
Авторезиме MK
Avtorezime EN
18. М-р Даниела Котеска Лозаноска
Авторезиме MK
Avtorezime EN
19. М-р Фејзула Беха
Авторезиме MK
Avtorezime EN
20. М-р Хусни Ахмети
04.07.2019 – ТУРИСТИЧКИТЕ ПОТЕНЦИЈАЛИ – ЗНАЧАЕН ФАКТОР ЗА ОДРЖЛИВ РАЗВОЈ НА ТУРИЗМОТ ВО ПРИЗРЕН
21. М-р Агрон Хајдини
01.11.2019 – ЕВРОПСКАТА ЛЕГИСЛАТИВА ВО ТУРИЗМОТ КАКО ФАКТОР ЗА РАЗВОЈ НА ТУРИЗМОТ ВО КОСОВО
Авторезиме MK
Avtorezime EN
22. М-р Улбер Красниќи
25.11.2019 – ПРОКЛЕТИИ КАКО ЗНАЧАЕН ПРИРОДЕН ТУРИСТИЧКИ РЕСУРС
ЗА ОДРЖЛИВ РАЗВОЈ НА ТУРИЗМОТ ВО КОСОВО
23. М-р Латиф Красниќи
25.11.2019 – КУЛТУРНО-ИСТОРИСКИТЕ ВРЕДНОСТИ КАКО ПОТЕНЦИЈАЛ ЗА ОДРЖЛИВ РАЗВОЈ НА ТУРИЗМОТ ВО ПЕЌ, РЕПУБЛИКА КОСОВО
24. М-р Фатмире Шаља Дрешај
Avtorezime EN
25. М-р Куштрим Дрешај
25.11.2019 – ЕКОНОМСКИ ЕФЕКТИ ОД РАЗВОЈОТ НА ТУРИЗМОТ НА НАСТАНИ (ЕВЕНТ ТУРИЗАМ). СЛУЧАЈОТ СО КОСОВО
Avtorezime EN
26. М-р Кујтим Рачи
27. М-р Климент Наумов
30.04.2020 – УЛОГА И ЗНАЧЕЊЕ НА ТУРИСТИЧКОТО ВОДЕЊЕ ЗА ТУРИЗМОТ ВО РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА
28. М-р Шериф Сејдиу
28.05.2020 – Анализа на потребите од храна во вонредни ситуации и влијание врз економскиот развој на Република Косово
29. М-р Љупчо Јанески
21.06.2020 – Еко-туризмот како современ концепт за развој на туризмот во република северна македонија
Avtorezime EN
30. М-р Есад Ислами
07.07.2020 – Владини мерки и третирање на одлуките за развој на туризмот во Косово
31. М-р Шериф Ага
30.09.2020 – Дијаспората во функција на развој на туризмот во Опоље и Гора
32. М-р Тошо Чочороски
25.03.2021 – Гастрономска анимација во македонскиот туризам
33. М-р Теута Ќерими Садику
08.04.2021 – ЕКОНОМСКО-ФИНАНСИСКИ ЕФЕКТИ ОД РАЗВОЈ НА ТУРИЗМОТ НА ЈУГОЗАПАДНИОТ РЕГИОН ВО РЕПУБЛИКА СЕВЕРНА МАКЕДОНИЈА
34. М-р Букурије Зекир Боровци
25.03.2021 – Однесувањето на потрошувачите значаен фактор за креирање на туристичката понуда
35. М-р Џелил Бектеши
10.09.2021 – КУЛТУРНИОТ ТУРИЗАМ ВО ФУНКЦИЈА НА РАЗВОЈОТ НА КОСОВО ОД МАРКЕТИНГ АСПЕКТ
Avtorezime EN
36. Evangelos Kiriakou
10.09.2021 – DESTINATION MANAGEMENT FOR SMALL SCALE CITIES FOR SUSTAINABLE TOURISM DEVELOPMENT. THE CASE OF VIA EGNATIA CITIES
Авторезиме MK
37. Албан Фејза
31.12.2021 – АНАЛИЗА НА ЕФЕКТИТЕ ОД КВАЛИТЕТОТ НА УСЛУГИТЕ ВРЗ ЗАДОВОЛСТВОТО НА КЛИЕНТИТЕ КОН ОДРЖЛИВ РАЗВОЈ НА ТУРИЗМОТ ВО КОСОВО
38. Авни Красниќи
10.05.2022 – АНАЛИЗА НА СТАВОВИТЕ НА ТУРИСТИТЕ ЗА ДОСТАПНОСТ ДО ИНФОРМАЦИИ ЗА ТУРИСТИЧКИ РУТИ ВО КОСОВО
Avtorezime EN
39. Емин Беќири
17.05.2022 – ПРАВНАТА РЕГУЛАТИВА ЗА ЈАВНО-ПРИВАТНО ПАРТНЕРСТВО ВО ФУНКЦИЈА НА ЗГОЛЕМУВАЊЕ НА КОНКУРЕНТНОСТА НА ТУРИЗМОТ НА КОСОВО
Avtorezime EN
40. Хасан Рустеми
23.03.2023 – ЕКОНОМСКИТЕ ЕФЕКТИ ОД РАЗВОЈОТ НА ТУРИЗМОТ ВО НП МАВРОВО
41. Бахри Реџа
28.07.2023 – КРИВИЧНО-ПРАВНИ АСПЕКТИ НА ИЗМАМИТЕ И ЗЛОУПОТРЕБИТЕ ВО ОСИГУРУВАЊЕТО. СЛУЧАЈОТ НА КОСОВО
42. Дафинка Муцунска
31.07.2023 – ИСТРАЖУВАЊЕ НА ВЛИЈАНИЕТО НА КВАЛИТЕТОТ ВРЗ УСПЕШНОСТА НА ДЕЛОВНИТЕ СУБЈЕКТИ ВО УГОСТИТЕЛСТВОТО
Авторезиме MK
Avtorezime EN
43. Африм Фуга
28.04.2023 – ВЛИЈАНИЕТО НА ПРОМОЦИЈАТА ВО ГРАДЕЊЕ НА ИДЕНТИТЕТ НА ТУРИСТИЧКИОТ ПРОИЗВОД НА ПРИЗРЕН